Chci získat dotaci
Vzdělávání
IROP
Specifický cíl 4.1: Zlepšení přístupu k inkluzivním a kvalitním službám a kvalitním službám v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a celoživotního učení pomoci rozvoje infrastruktury
Cílem je zvýšení počtu míst v zařízeních péče o děti mladší 3 let, posílení rovného přístupu k vysoce kvalitnímu inkluzivnímu vzdělávání a odborné přípravě, řešení nerovností v oblasti vzdělávání mezi školami a regiony, podpora osvojování dovedností žáků a studentů a podpora kapacit s cílem reagovat na potřeby trhu práce zejména podporou:
- mateřských a základních škol
- středních a vyšších odborných škol a konzervatoří
- zájmového a neformálního vzdělávání a celoživotního učení
- školských poradenských zařízení, vzdělávání ve školách a třídách zřízených dle § 16 odst. 9 školského zákona a středisek výchovné péče
Vhodní příjemci podpory:
kraje, obce, dobrovolné svazky obcí, organizace zřizované nebo zakládané kraji a obcemi, právnické osoby vykonávající činnosti škol a školských zařízení, nestátní neziskové organizace, církve, organizační složky státu a jejich příspěvkové organizace
OP Jan Amos Komenský
Specifický cíl 2.1: Zlepšení přístupu k inkluzívním a kvalitním službám v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a celoživotního učení pomoci rozvoje infrastruktury
Podporované aktivity:
- rekonstrukce a adaptace nevyhovujících vzdělávacích prostor pro potřeby studentů se specifickými potřebami
- zpřístupnění prostor pro studenty se specifickými potřebami (bezbariérovost)
- nová výstavba pro vysoce prioritní projekty v oblasti vysokoškolského vzdělávání
- modernizace výukových prostor
- pořízení studijních pomůcek a informačních zdrojů pro nové metody výuky
Vhodní příjemci podpory:
Jsou známy pouze cílové skupiny, bude doplněno
Specifický cíl 2.2: Zvýšit kvalitu, účinnost a relevantnost systémů vzdělávání a odborné přípravy na trhu práce, aby se podpořilo získávání klíčových kompetencí včetně digitálních dovedností
Podporované aktivity:
- regionální vzdělávání – proměna obsahu vzdělávání, pedagogičtí pracovníci, řízení vzdělávání
- vysoké školy – vzdělávání pracovníků VŠ, rozvoj studijních programů, propojování vzdělávání a praxe, sociální integrace studentů, rozvoj poradenských center při VŠ
Vhodní příjemci podpory:
Jsou známy pouze cílové skupiny, bude doplněno
Specifický cíl 2.3: Podporovat rovný přístup ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání a odborné přípravě a jejich úspěšnému ukončení, a to zejména pro znevýhodněné skupiny, od předškolního vzdělávání a péče, přes všeobecné vzdělávání a odborné vzdělávání a přípravu až po terciální úroveň, jakož i vzdělávání a studium dospělých včetně usnadnění vzdělávací mobility pro všechny
Podporované aktivity:
- regionální vzdělávání – rovnost ve vzdělávání, pedagogičtí pracovníci a lepší přístup k žákům/studentům se specifickými/speciálními vzdělávacími potřebami, řízení vzdělávání
- vysoké školy – komunikace se studenty se specifickými nárokypodpora nadaných studentů, účast VŠ pedagogů na středoškolské odborné činnosti, vysokoškolské poradny, sociální integrace studentů
Vhodní příjemci podpory:
Jsou známy pouze cílové skupiny, bude doplněno